top of page

Wij werken met de mesopeels van Mesoestetic, Mesoestetic heeft een groot aantal medische peelings die variëren van mild tot intensief. Tijdens de intake en elke behandeling wordt samen met de huidspecialist bepaald welke peeling op dat moment het beste ingezet kan worden.

 

Met een chemische peeling zorgen we voor het verwijderen van de dode huidcellen en stimuleren we intensief de celvernieuwing. Hierdoor wordt de opname van de actieve werkstoffen enorm verbeterd en krijgt de huid weer een frisse en gezonde uitstraling. Daarnaast kun je met de specifieke peelings dieper werken op bepaalde huidproblemen

In de optimale situatie vernieuwt onze huid zich op natuurlijke wijze om de 28 dagen. Naarmate we ouder worden en door verschillende levensfasen gaan zoals bijvoorbeeld puberteit, zwangerschap of de menopauze kan dit proces worden verstoord of vertraagd. Het effect op de huid hiervan kan bijvoorbeeld acné, een glimmende huid, grove poriën, rimpels, doffe teint of pigmentvlekken zijn. Met een chemische peeling kunnen we dit verbeteren.

Voor wie is deze behandeling geschikt?

De peelings van Mesoestetic zetten wij vooral in om huidproblemen te verhelpen, de huid voor te bereiden op andere behandelingen of als onderhoud. Maar ook om voor een feestje een mooie glow te hebben kan je een peeling inzetten, de Jessner Peeling wordt bijvoorbeeld ook wel de Party Peeling genoemd.

 

Je kan voor een Mesopeel behandeling kiezen als je last hebt van:

• Hyperpigmentatie

• Acne

• Huidveroudering

• Rosacea

• Gevoelige huid

• Droge huid

Uiteraard worden de behandelingen niet alleen toegepast bij huidproblemen, maar ook klanten zonder huidproblemen krijgen een zichtbare huidverbetering. 

Hoe ziet een behandeling eruit?

Samen met de huidspecialist wordt een behandelplan opgesteld en bepaald welke peeling we tijdens de behandeling inzetten. Mesoestetic heeft diverse enkelvoudige en gecombineerde peelings.

Enkelvoudige peelings:

Glycolic, Lactic, Salicylic & Mandelic

Gecombineerde peelings:

Jessner, Melanostop, Azelan & TCA

De basis van een NOON behandeling is vaak als volgt:

• Dubbele reiniging

• Voorbereiding peeling

• Peeling aanbrengen (enkele laag of meerdere lagen)

• Peeling neutraliseren

• Restanten verwijderen met koud kompres

• Vliesmasker of Anti-Stress Face Mask

• Dagverzorging en SPF

Soms worden meerdere behandelingen geadviseerd of een traject met verschillende behandelingen (zoals NOON peelings of microneedling).

  • Hoe maak ik een afspraak?
    Online een afspraak maken is het handigste en snelste, je ziet dan gelijk welke dagen en tijden nog beschikbaar zijn. Je hoeft alleen een aantal gegevens in te voeren en dan is je afspraak bevestigd. Telefonisch of via WhatsApp een afspraak inplannen is ook mogelijk, maar wij zijn niet altijd bereikbaar i.v.m. behandelingen die wij uitvoeren. Klik hier om online een afspraak in te plannen.
  • Hoe verplaats ik mijn afspraak?
    Via de mail ontvang je een bevestiging van je afspraak. Onderaan vind je een link waarmee je de afspraak kan verplaatsen, dit kan tot 24 uur van te voren.
  • Hoe annuleer ik mijn afspraak?
    Via de mail ontvang je een bevestiging van je afspraak. Onderaan vind je een link waarmee je de afspraak kan annuleren, dit kan tot 48 uur van te voren.
  • Wat gebeurt er bij een no-show of late annulering?
    Als de afspraak niet tijdig is geannuleerd, dan brengen wij 50% van het tarief van de behandeling in rekening. Kom je zonder bericht niet naar de afspraak (no-show), dan brengen wij het volledige tarief van de behandeling in rekening. Wij vertrouwen op jullie begrip voor onze policy. Een late annulering of no-show betekent tijdverlies en omzetderving voor ons als ondernemer. Bovendien is het erg vervelend dat er op dat moment geen andere klant geholpen kon worden.
  • Is er parkeergelegenheid?
    Je kan bij onze kliniek voor de deur parkeren. Er is niet altijd voor de deur plek, maar in de directe omgeving is altijd wel een plekje te vinden. Parkeren is gratis! Let op: op donderdag is er markt en dan kan het zijn dat je een straat moet omrijden om ons te bereiken (afhankelijk van welke kant je komt aanrijden).
  • Hoe kan ik jullie het beste bereiken met het openbaar vervoer?
    Met de bus en tram zijn wij goed bereikbaar vanaf Utrecht en andere plaatsen. Bushaltes: Halte Koninginnenlaan, Nieuwegein (5 min. lopen) Halte 'T Veerhuis, Nieuwegein (12 min. lopen) Tramhalte: Halte Nieuwegein-Zuid (12 min. lopen)
  • Kan ik bij jullie pinnen?
    Ja dat kan zeker! Je kan bij ons betalen met de pinpas of contactloos betalen met je telefoon. Creditcard betalingen worden (nog) niet geaccepteerd.
  • Kan ik contant betalen?
    Ja, contant betalen is mogelijk. Neem indien mogelijk het bedrag gepast mee. De meeste klanten betalen via de pin, dus we hebben niet altijd voldoende wisselgeld tot onze beschikking.
  • Kan ik in termijnen betalen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Bij laserontharing pakketen krijg je de 6e behandeling gratis. De overige 5 behandelingen betaal je per behandeling. Meestal zit er steeds 6 weken tussen elke behandeling, dus je hoeft niet in één keer een groot bedrag vooraf te betalen.
  • Ik weet niet welke behandeling ik moet kiezen, kunnen jullie mij helpen?
    Jazeker! Je kan altijd contact met ons opnemen voor een advies. Helaas zijn wij niet elk moment van de dag telefonisch bereikbaar, omdat wij vaak aan het behandelen zijn. Het handigste is daarom om een Intake in te plannen of een Meet & Treat. De Intake is vrijblijvend en gratis, hierbij maken wij een huidanalyse en geven we een advies voor een behandeling en/of producten. Daarna kan eventueel voor een later moment een afspraak ingepland worden. De Meet & Treat bestaat uit een intake en een behandeling. Nadat jouw vragen en wensen besproken zijn en de huidspecialist een huidanalyse heeft gemaakt, wordt de gekozen behandeling gelijk uitgevoerd. De behandeling wordt natuurlijk altijd in overleg met jou gekozen. De huidspecialist zal je van te voren informeren over de prijs van de behandeling en welke voor- en nazorg er bij komt kijken.
  • Kan ik mijn eigen producten blijven gebruiken als ik met behandelingen start?
    Je bent bij ons nooit verplicht om ook onze producten aan te schaffen als je met behandelingen start. Wij willen onze klanten wel altijd goed adviseren over thuisproducten. Bij sommige behandelingen is het bijvoorbeeld belangrijk om een periode voor en/of na de behandeling bepaalde ingrediënten te vermijden. Vaak gaat het dan om producten met zuren of retinol. Ook is het altijd van belang om de huid goed te beschermen met een kwalitatief goede SPF. Wij raden iedereen sterk aan om elke dag SPF te dragen, maar zeker na een behandeling is dit echt een must! Daarnaast is het belangrijk om te vermelden dat wij geen garantie kunnen geven op het resultaat, als de klant andere producten gebruikt dan die wij adviseren. Wij weten dat onze producten en behandelingen veilig in combinatie met elkaar gebruikt kunnen worden en dat dit het resultaat versterkt. Van andere merken weten wij dit niet en hierover kunnen wij dus geen garanties geven. Als je een kleiner budget hebt voor skincare producten, dan kunnen wij altijd een paar goede basis producten aanbevelen uit ons assortiment waar je jouw skincare routine mee kunt starten. Dan kan je het later altijd uitbreiden met producten met hogere concentraties actieve werkstoffen.
  • Ik twijfel over een kuur / Ik vind een kuur te duur om vooraf te betalen
    Ik twijfel over een kuur Je kan bij ons langskomen voor een losse behandeling en hiervoor betaal je de reguliere prijs voor een losse behandeling. Als je overtuigd bent van het resultaat en toch wil kiezen voor een kuur, dan betaal je bij je volgende behandeling het restbedrag van de kuur. Het bedrag van de eerste behandeling brengen we dan in mindering op het bedrag van de kuur. Dit geldt alleen als de tweede behandeling binnen een bepaalde periode na je eerste behandeling plaatsvindt (meestal 2-4 weken - de behandelaar informeert je hierover). Als er een te lange periode tussen de eerste en tweede behandeling zit, dan is het effect van een kuur namelijk weg. Ik vind een kuur te duur om vooraf te betalen Wij bieden de mogelijkheid om per behandeling te betalen, je betaalt dan het tarief van een losse behandeling. Bij je laatste behandeling krijg je dan een korting, zodat je hetzelfde prijsvoordeel hebt van een kuur. We berekenen de laatste behandeling als volgt (voorbeeld): Geneo Facial Anti-Aging | Kuur 3 behandelingen - Prijs: 350 euro Prijs losse behandeling: 125 euro De eerste 2 behandelingen betaal je voor de losse behandeling: 2 x 125 euro per behandeling = 250 euro totaal. Bij de 3e (laatste) behandeling betaal je dan 100 euro, in plaats van 125 euro. Prijs kuur 350 euro - 250 euro al betaald = 100 euro nog te betalen. Ook hierbij geldt dat we dit alleen kunnen aanbieden als er steeds een bepaalde periode (meestal 2-4 weken) tussen de behandelingen zit. Als er een te lange periode tussen de behandelingen zit, dan is het effect van een kuur namelijk weg.
bottom of page