top of page
IMG_1318.JPG

NOON Huidverbetering

NOON Aesthetics is een gespecialiseerd merk dat esthetische behandelingen voor huidverbetering biedt met medische resultaten. Dankzij het gepatenteerde DermShield Technologie is het mogelijk om met hogere concentraties werkstoffen en paraceutische peelings te werken, zonder de bekende bijwerkingen zoals roodheid, irritatie of onaangenaam gevoel.

Hiermee biedt NOON als eerste innovatieve en indrukwekkende resultaten voor een grote variatie aan huidproblemen zoals huidveroudering, hyperpigmentatie, acne, eczeem, rosacea en nog veel meer, zonder de typerende bijwerkingen.

NOON behandelingen zijn op basis van peelings. Bij de eerste afspraak stellen we een persoonlijk behandelplan op waarmee het beste resultaat behaald kan worden. We adviseren om gebruik te maken van onze speciale introductie kuur, waar ook een startkit met fantastische NOON thuisproducten bij is inbegrepen.

Voor wie is deze behandeling geschikt?

NOON zetten wij in veel gevallen in bij klanten met huidproblemen. NOON staat bekend om de zeer intensieve anti-aging behandelingen en dat zij zelfs voor ernstige huidproblemen een oplossing kunnen bieden.

 

NOON staat bekend om de fantastische resultaten op het gebied van:

• Hyperpigmentatie

• Acne

• Huidveroudering

• Rosacea

Ook andere huidproblemen zoals eczeem en een allergische huid kunnen met NOON succesvol behandeld worden. Uiteraard worden de behandelingen niet alleen toegepast bij huidproblemen, maar ook klanten zonder huidproblemen krijgen een zichtbare huidverbetering. Ook als de huidproblemen na een kuur van behandelingen verdwenen/verminderd zijn, kan NOON nog ingezet worden als onderhoud met losse behandelingen.

Hoe ziet een behandeling eruit?

Omdat NOON klanten vaak last hebben van (ernstige) huidproblemen, raden we altijd een kuur van meerdere behandelingen aan. Klanten die voor het eerst bij ons komen kunnen gebruik maken van onze introductie kuur, deze bestaat uit 4 behandelingen en je krijgt hierbij een startkit met producten voor thuis. 

Niet elke NOON behandeling is hetzelfde, de behandeling wordt namelijk volledig afgestemd op de huid van de klant en de behandelfase. De peelings, producten en inwerktijden zijn per persoon en per behandeling anders. 

De basis van een NOON behandeling is vaak als volgt:

• Dubbele reiniging

• Huid voorbereiden, peeling(s) aanbrengen en peeling(s) neutraliseren

• Ampoule met actieve werkstoffen insluizen met Ultrasound

• Massage

• Masker

• Dagverzorging en SPF

Om nog meer resultaat te behalen op Anti-Aging is het ook mogelijk om de behandeling NOON Anti-Aging Plus te boeken. Bij deze behandeling voegen we TriPollar radiofrequentie toe, dit zorgt voor een zichtbare vermindering van rimpels/lijntjes en werkt op de huidverstrakking. 

  • Hoe maak ik een afspraak?
    Online een afspraak maken is het handigste en snelste, je ziet dan gelijk welke dagen en tijden nog beschikbaar zijn. Je hoeft alleen een aantal gegevens in te voeren en dan is je afspraak bevestigd. Telefonisch of via WhatsApp een afspraak inplannen is ook mogelijk, maar wij zijn niet altijd bereikbaar i.v.m. behandelingen die wij uitvoeren. Klik hier om online een afspraak in te plannen.
  • Hoe verplaats ik mijn afspraak?
    Via de mail ontvang je een bevestiging van je afspraak. Onderaan vind je een link waarmee je de afspraak kan verplaatsen, dit kan tot 24 uur van te voren.
  • Hoe annuleer ik mijn afspraak?
    Via de mail ontvang je een bevestiging van je afspraak. Onderaan vind je een link waarmee je de afspraak kan annuleren, dit kan tot 48 uur van te voren.
  • Wat gebeurt er bij een no-show of late annulering?
    Als de afspraak niet tijdig is geannuleerd, dan brengen wij 50% van het tarief van de behandeling in rekening. Kom je zonder bericht niet naar de afspraak (no-show), dan brengen wij het volledige tarief van de behandeling in rekening. Wij vertrouwen op jullie begrip voor onze policy. Een late annulering of no-show betekent tijdverlies en omzetderving voor ons als ondernemer. Bovendien is het erg vervelend dat er op dat moment geen andere klant geholpen kon worden.
  • Is er parkeergelegenheid?
    Je kan bij onze kliniek voor de deur parkeren. Er is niet altijd voor de deur plek, maar in de directe omgeving is altijd wel een plekje te vinden. Parkeren is gratis! Let op: op donderdag is er markt en dan kan het zijn dat je een straat moet omrijden om ons te bereiken (afhankelijk van welke kant je komt aanrijden).
  • Hoe kan ik jullie het beste bereiken met het openbaar vervoer?
    Met de bus en tram zijn wij goed bereikbaar vanaf Utrecht en andere plaatsen. Bushaltes: Halte Koninginnenlaan, Nieuwegein (5 min. lopen) Halte 'T Veerhuis, Nieuwegein (12 min. lopen) Tramhalte: Halte Nieuwegein-Zuid (12 min. lopen)
  • Kan ik bij jullie pinnen?
    Ja dat kan zeker! Je kan bij ons betalen met de pinpas of contactloos betalen met je telefoon. Creditcard betalingen worden (nog) niet geaccepteerd.
  • Kan ik contant betalen?
    Ja, contant betalen is mogelijk. Neem indien mogelijk het bedrag gepast mee. De meeste klanten betalen via de pin, dus we hebben niet altijd voldoende wisselgeld tot onze beschikking.
  • Kan ik in termijnen betalen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Bij laserontharing pakketen krijg je de 6e behandeling gratis. De overige 5 behandelingen betaal je per behandeling. Meestal zit er steeds 6 weken tussen elke behandeling, dus je hoeft niet in één keer een groot bedrag vooraf te betalen.
  • Ik weet niet welke behandeling ik moet kiezen, kunnen jullie mij helpen?
    Jazeker! Je kan altijd contact met ons opnemen voor een advies. Helaas zijn wij niet elk moment van de dag telefonisch bereikbaar, omdat wij vaak aan het behandelen zijn. Het handigste is daarom om een Intake in te plannen of een Meet & Treat. De Intake is vrijblijvend en gratis, hierbij maken wij een huidanalyse en geven we een advies voor een behandeling en/of producten. Daarna kan eventueel voor een later moment een afspraak ingepland worden. De Meet & Treat bestaat uit een intake en een behandeling. Nadat jouw vragen en wensen besproken zijn en de huidspecialist een huidanalyse heeft gemaakt, wordt de gekozen behandeling gelijk uitgevoerd. De behandeling wordt natuurlijk altijd in overleg met jou gekozen. De huidspecialist zal je van te voren informeren over de prijs van de behandeling en welke voor- en nazorg er bij komt kijken.
  • Kan ik mijn eigen producten blijven gebruiken als ik met behandelingen start?
    Je bent bij ons nooit verplicht om ook onze producten aan te schaffen als je met behandelingen start. Wij willen onze klanten wel altijd goed adviseren over thuisproducten. Bij sommige behandelingen is het bijvoorbeeld belangrijk om een periode voor en/of na de behandeling bepaalde ingrediënten te vermijden. Vaak gaat het dan om producten met zuren of retinol. Ook is het altijd van belang om de huid goed te beschermen met een kwalitatief goede SPF. Wij raden iedereen sterk aan om elke dag SPF te dragen, maar zeker na een behandeling is dit echt een must! Daarnaast is het belangrijk om te vermelden dat wij geen garantie kunnen geven op het resultaat, als de klant andere producten gebruikt dan die wij adviseren. Wij weten dat onze producten en behandelingen veilig in combinatie met elkaar gebruikt kunnen worden en dat dit het resultaat versterkt. Van andere merken weten wij dit niet en hierover kunnen wij dus geen garanties geven. Als je een kleiner budget hebt voor skincare producten, dan kunnen wij altijd een paar goede basis producten aanbevelen uit ons assortiment waar je jouw skincare routine mee kunt starten. Dan kan je het later altijd uitbreiden met producten met hogere concentraties actieve werkstoffen.
  • Ik twijfel over een kuur / Ik vind een kuur te duur om vooraf te betalen
    Ik twijfel over een kuur Je kan bij ons langskomen voor een losse behandeling en hiervoor betaal je de reguliere prijs voor een losse behandeling. Als je overtuigd bent van het resultaat en toch wil kiezen voor een kuur, dan betaal je bij je volgende behandeling het restbedrag van de kuur. Het bedrag van de eerste behandeling brengen we dan in mindering op het bedrag van de kuur. Dit geldt alleen als de tweede behandeling binnen een bepaalde periode na je eerste behandeling plaatsvindt (meestal 2-4 weken - de behandelaar informeert je hierover). Als er een te lange periode tussen de eerste en tweede behandeling zit, dan is het effect van een kuur namelijk weg. Ik vind een kuur te duur om vooraf te betalen Wij bieden de mogelijkheid om per behandeling te betalen, je betaalt dan het tarief van een losse behandeling. Bij je laatste behandeling krijg je dan een korting, zodat je hetzelfde prijsvoordeel hebt van een kuur. We berekenen de laatste behandeling als volgt (voorbeeld): Geneo Facial Anti-Aging | Kuur 3 behandelingen - Prijs: 350 euro Prijs losse behandeling: 125 euro De eerste 2 behandelingen betaal je voor de losse behandeling: 2 x 125 euro per behandeling = 250 euro totaal. Bij de 3e (laatste) behandeling betaal je dan 100 euro, in plaats van 125 euro. Prijs kuur 350 euro - 250 euro al betaald = 100 euro nog te betalen. Ook hierbij geldt dat we dit alleen kunnen aanbieden als er steeds een bepaalde periode (meestal 2-4 weken) tussen de behandelingen zit. Als er een te lange periode tussen de behandelingen zit, dan is het effect van een kuur namelijk weg.
bottom of page